torsdag 1. januar 2009

2009, here we come

Ja da var det nye året kommet. Og hittil har det vært blandet følelser om det. Jeg sto opp sent og fikk sovet lenge. Det var den gode følelsen. Den vonde følelsen er at jeg våknet med KNUSKTØRR munn og var varm og blæh. Så ja, håper året forbedrer seg xD

Jeg vet ikke om jeg skal ha noen nyttårsforsetter som går spesifikt ut på noe jeg skal gjøre/ikke gjøre for jeg er litt dårlig på det der, har dårlig selvdisiplin.
Men jeg tror jeg skal prøve meg på den dere potetgull ikke spisinga. Jeg er så FÆLT gla i potetgull, men føler meg så dårlig etter jeg har spist det. Så her er det, offisielt; Jeg skal ikke spise potetgull i 2009, French fries er ikke potetgull.

I 2009 håper jeg på å:

-Få meg kjæreste, en bra en. Og holde på han.
-Få bedre karakterer på skolen enn jeg fikk i det første halvåret.
- Slutte å røyke.

Nyttårsaften må jeg vel få sagt noe. Jeg likte den. Vi var først oppe ved cabby og så på rakett ting der. Så gikk vi til meg og var der lenge. Danset og koset oss. Og ryddinga mi dagen før var heelt bortkastet..Såi halv 12 tia gikk vi til bunnpris hvor det var folk så jeg fikk sagt godt nyttår til masse bekjente. Etterpå gikk vi til Hanne der det var masse folk ;D
Kjempe koselig ^^

Jeg fant ut nå nettopp at jeg har fått et sår på hæln. Og jeg vet når jeg fikk det. Bah..
Men jeg legger ut bilder fra Nyttårsaften 08/09 senere ^^

Heei

Ingen kommentarer: