mandag 5. januar 2009

I can do everything


Ja da var første skoledag i 2009 over. Og GUD altså hvor tøff den var. Jeg begynte klokken halv 9 og hadde en halv skoletime med gitar. Det er gøy da. Så hadde jeg så mye som fri til klokken 1445. Det vil si fri fra 2. time til 8. Hardt liv.

Jeg og Maren gikk ned til glasshuset da det åpnet der klokken 1000 og jeg brukte opp resten av pengene jeg hadde på gavekortet på H&M, så jeg kjøpte et lys( oO ),vippetang og en sånn sminkekost. Små ting som gjør livet mitt BITTElitt bedre (: I tillegg kjøpte jeg meg en ny pengebok for min er hull i, så jeg ga den til Maren x]

Etter skolen spiste jeg middag og dro rett ut og jogget. Jeg jogget en god stund til jeg endte opp på solsenteret og tok sol i 20 minutter, føler meg SÅ bra og at jeg kan gjøre alt.Da jeg kom hjem lagde jeg bra og sunn smoothie til meg,mamma og pappa, flink jente (:

Så jeg vil bare anbefale dere som har lite energi; Jogg dere en tur. Helt sykt hvor bra og energisk du blir etterpå ^^

Ha en fin mandags kveld ;D
Posted by Picasa

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg føler meg alltid helt tom for energi jeg :D

Karoline sa...

Da tar du dæ en joggetur :D

Karoline sa...

Da tar du dæ en joggetur :D

Ingvild sa...

Kan æ kom til dæ å smak smoothie. Kan ikke lag sånn, også høres det godt ut. Skal prøv ut tipset ditt, jogg > smoothie. Jogga først, også rett opp til Kk førr å smak smoothie også jogg heim førr å dusj. Bra planlagt ? Sant ?

Karoline sa...

Hehe joda, men du bør vurder å ta en liten omvei når det gjeld joggeturen før smoothien, før du bor ikke så langt unna mæ xD

Ingvild sa...

Ja, det veit æ :) Jogga en runde oppi skogen, har ei løype. Ca 1 time, så jogga æ ned førbi Høgåsen og ned førbi Esso og bortover til dæ :)