torsdag 5. februar 2009

Oliven smaker grusomt stygt !

Okei Okei, jeg kryper en liten vei til korset for så å trekke meg stille tilbake til mitt Ipublish liv igjen. Jeg er inne her for å se på alle bloggene jeg følger hver dag, så jeg måtte bare innom min egen blogg å lese litt, kjempe morsomt å se alle skrivefeilene mine. Må si jeg savner blogspot litt, men pyttpytt, Ipublish er bra òg selv om det er tregt noen ganger.

Vil bare minne dere på at jeg faktisk blogger enda, så nå at det har vært masse besøk på denne bloggen og aktivitet og greier, så jeg håper du som sitter der å stemmer på pollen og leser i bloggen kommer hit med en gang og fortsetter sånn ca. som du gjør.

Ha en fin dag.

4 kommentarer:

Ingvild sa...

Ikke frekt ment, men jeg likte denne bloggen bedre enn den du har nå. Men det er ditt valg, "følger" bloggen din på ipublish også ;)

Marie sa...

Jeg har ALDRI smakt oliven.

konghalvor sa...

=O

Ingrid. sa...

Aldri prøvd ipublish, holder meg til blogspot:)