mandag 29. desember 2008

Karoline elsker anonym over alt på jord <3 Vil alltid elske deg, du er alt for meg, vil aldri miste deg (L) (K) ;¤

Jeg er lei. Jeg er ekstremt lei av kjærestepar som legger ut alle følelsene sine for hverandre på nettet. Jeg er lei av nick som har x antall hjerter,kyssemunner og 'jeg elsker deg' i..
Jeg er lei av å surfe på nettby og det eneste jeg finner på profilene til folk er hvor mye de elsker kjæresten sin. Har ikke noe i mot kjærestepar, åneida, bare er så lei av de fleste av dem. Ikke enkelt personer, men to av dem sammen, noen kan nemlig være en dårlig kombinasjon.
Jeg sier ikke dette for å være slem med vennene mine som elsker kjærestene sine på msn, men jeg bare ser det overalt, så det kan bli litt mye.

Single, leie Karoline har talt.
Takk for meg

1 kommentar:

Connie sa...

hahahha, skjønna.
ILU KAROLINE<3<3<3<3