mandag 29. desember 2008

Australia






















I dag har jeg faktisk gjort noe hele dagen, ulikt disse feriedagene hittil. Jeg sto opp halv 1 og trodde jeg hadde såå god tid, jeg dusjet litt lenge (helt til det begynte å bli fritt for varmtvann ><) og krøllet til og med håret, til jeg fant ut at bussen gikk om 20 minutter, så jeg fikk mamma til å kjøre meg bortover, så sparte jeg noen minutter på gåinga. Da jeg tok bussen og den kjørte forbi Silje sitt busstopp uten noen Silje på, så fant jeg ut at hun ikke rakk den og at hun ikke kunne ta noen buss i nærmeste fremtid. Stakkars Silje sto på busstoppet i 45 minutter pga. pappaen hennes hadde sett feil på bussruta. Lillee <3 Da jeg kom til byen gikk jeg innom joker for å se om Eva var på jobb, og det var hun :D

Så jeg satt der lenge. Etter 2 kopper kaffe og to sandwicher så kom Silje så gikk vi til kinoen for dobesøk og popcorn kjøping.
Så etter Silje hadde mistet halve popcornet sitt på gulvet og jeg hadde ødelagt kosten jeg kostet det med, så begynte filmen vi skulle se. Vi så Australia. Den var kjempe bra, og kjempe lang; 3 timer.
Men den var verdt det. Det var ikke en lang og kjedelig film, det var en film der det skjedde noe hele tiden og hadde 3 timer med Hugh Jackman i, han er GRUSOMT kjekk! I denne filmen er han brun og svett og rir masse på hester og viser muskler, huff huff.

Da filmen var ferdig dro vi hjem og møtte Kent og Hallvard og var med dem resten av kvelden.

"håpa det smaka"

^^

Ingen kommentarer: