mandag 29. desember 2008

From the hills to the city


fr.V: Heidi, Audrina, Lauren og Whitney.

Som de fleste sikkert vet så følger jeg med på reality programmet The hills. Jeg er en gossip jente, elsker sladder og drama, så det skulle bare mangle at the hills har en plass i tidskjemaet mitt. Programmet handler i hovedsak og Lauren Conrad som startet hennes mote karriere som lærling på Teen Vogue i Los Angeles. Her jobber hun med Whitney Port, som blir en del av showet ganske fort. Nå har det vært 4 sesonger med the hills, og Whitney skal flytte til New york for å jobbe der for en eller annen fashon ting tang..
Poenget mitt er
whitney + NY= nytt show, nemlig The city. Suprise suprise.

Jeg vet ikke helt om jeg kommer til å følge med på det, men det hadde vært litt morsomt og sett hvordan det står til med henne der borte xD

Back to MY reality;
I dag skal jeg rydde på rommet mitt, igjen.
Ikke like mye som sist, da var der jo juleryddinga. Nå er det nyttårsrydding.
Siden julaften har vært og jeg har vært halvt dø hele romjula, så ser det ganske ille ut her.
Gavene må legges der de hører hjemme og rommet må se bra ut til nyttårsaften, for da skal vi være her hos meg. Og av erfaring, så skal jeg rydde, altså RYDDE. Ikke noe pynterier her for hver gang jeg gjør det og har besøk, så står det en annen plass når jeg har hatt besøk.
ah, I really do love it -_-

Snakkes

Ingen kommentarer: