tirsdag 30. desember 2008

Nå kommer Yngve

Okei.. I går sa jeg at jeg "kanskje kommer til å se litt på the city bare for å se hvordan det går med Whitney". Det første jeg gjorde i dag da jeg slo på pc'en var å tenke "the city gikk i går" så jeg gikk på mtv.com og så de to første episodene :)
Det var ganske bra. For stygge Heidi er ikke med i denne serien xD

Men ja. I dag er mormor hos oss. Vi skulle spise lutfisk, men lutfisken var ikke luta, det var tørrfisk av et eller annet slag. det var SALT !!!!!!
Men jeg spiste masse bacon og kålrabistappe, NAM!
Så har jeg funnet ut hva jeg skal ha p åmeg i morgen, det havnet ( AT LAST ) på en svart kjole, som var den første tingen jeg tok ut av skapet -_-

Jeg hadde masse energi for å trene, men nå ble jeg trøtt.. og vil bare se på "verdens best kledde 2008" og drikke smothie og spise pizza. Jeg liker å tro jeg blir så utrolig nice and slim av det ;)

snakkes

ps: Yngve er stormen som kommer til Bodø nå.. Wee

Ingen kommentarer: