mandag 12. januar 2009

Hæppi børsdei tu mi















Sånn ser en 17-årig gammel Karoline ut. Any changes? Vil også vise hvordan resultatet av hårstripinga ble, jeg ble fornøyd ^^

I dag har jeg altså bursdag, elsker å ha bursdag jeg. Alle kommer og gir klemmer og sender deg melding på mobilen og hilsener på facebook. Da jeg kom på nettby i dag, hadde jeg fått 21 nye i gjesteboka, og alle var gratulasjoner, jeg ville ikke være teit så jeg svarte alle med et takk :D

På skolen begynte jeg klokken 12 i dag. Deilig og kunne sove litt lenge. Vi hadde 2 timer engelsk og resten av dagen, til klokken halv 5 så øvde vi på beatles konserten vi har i morgen. Det gikk som det gikk og det kommer til å gå som det går.

I morgen har Maren bursdag, så jeg må bare nyte denne eneste dagen jeg er eldre enn henne x]
Om akkurat 1 år blir jeg 18, det blir bra :D

Men nå skal jeg roe meg kraftig ned etter all øvinga på skola, er SÅ lei av 'something' og 'sargent peppers lonely hearts club band'.

Snakkes ^^

1 kommentar:

Ingvild sa...

GRATULERER MED DAGEN KAROLINE. (Glemte å sende melding, jeg har ikek glemt det. Bare glemte å sende meld)