søndag 11. januar 2009

good health outside, but inside... ?

Jeg så sex and the city etter jeg våknet i dag tidlig, og i en av episodene skrev Carrie om at man bekymrer seg ofte over son fysiske form og prøver og holde den bra så mye som mulig, men den psykiske pleier vi ikke like mye.
Ikke jeg i hvert fall. Jeg er så slem med den psykiske formen min som det går ann å bli, nesten.

Vi alle er vel redde for å få influensa nå når den er helt for fullt. Mange drar ikke og bader hvis de er litt tett i nesa, for de vil ikke bli syke. Man går ikke ut uten sko når det snør ute, grunnen trenger jeg vel ikke nevne.
Værtfall for min egen del, så er jeg slem med mitt indre jeg og driter i hva magefølelsen sier når det kommer til følelser.
Jeg gjør ting jeg vet jeg kommer til å aldri glemme senere, på en negativ måte. Jeg sier til meg selv f.eks at jeg skal ikke forelske meg i en gutt jeg på en måte VET ikke kommer til å behandle meg bra, eller som ikke bryr seg om noe som helst enn seg selv. Selvfølgelig har jeg forelsket meg i den typen, flere ganger faktisk og alt jeg har igjen for det er miserable Karoline.

Jeg har mange ganger sagt til meg selv at jeg skal skjerpe meg, men det har gått ganske dårlig hver gang. Så jeg bare er den samme gamle Karoline som alltid (:

Sex and the city får meg noen ganger til å tenke på ting jeg aldri har tenkt på før, and I like it, a lot :D