søndag 11. januar 2009

sex and the city, the movie

Jeg har alltid trodd at jeg har genene mine nesten bare fra mamma. Jeg er bare lik mamma i utseende og har egentlig aldri funnet noen likheter mellom meg og pappa. Men da jeg og mamma så på "la vie en rose" i dag så tok jeg sokkene mine halvt av rett over hælen og spurte mamma hvorfor jeg egentlig gjør det for jeg har gjort set siden jeg var liten. Så sa mamma at det har jeg fått fra pappa, for han har alltid gjort det han og. Da begynte jeg å tenke på ting jeg kanskje har fra pappa.
Og jeg kom på at alle vi tre søstrene har fått larssons gale verden-humoren til pappa, for mamma forstår ingenting i hele bladet. Mamma liker å starte den store samtalen om følelser, mens jeg hater det. Hater å snakke om følelsene mine, og jeg tror ikke pappa er en følelses mann akkurat.

Jeg har mer på lager, men gidder ikke skrive det.
Jeg syns alt sånn gen ting er gøy. Jeg har lurt på en stund nå om hvor jeg har fått min musikk-del fra. Mamma synger i kor ja, men hun begynte for 4 år siden, jeg ble født for 17 år siden x] Og pappa bare hører på musikken.
Men så jula mens farmor var på besøk, så sa hun at moren eller faren hennes, eller noen slektninger av henne i alle fall, var veldig musikalte og hadde en kjempe bra sangstemme. I FOUND IT.

Men nå skal jeg se sex and the city filmen med mamma, see yah ;D

1 kommentar:

Ingvild sa...

Hehe, jeg bruker og å ta av meg sokkene mine halvt av sånn til rett over hælen :P