lørdag 10. januar 2009

one of those days

For første gang på veeldig lenge har jeg vært inne og med mamma og pappa i stua både på fredag og lørdags kveld. For første gang har jeg lest 200 sider i en bok på 2 dager. For første gang har tantebarnet mitt foretrukket meg i stedet for mamma og pappa i over lengre tid. For første gang har jeg ikke et stikk i meg ved tanken på at jeg ikke skal være sosial en kveld i helgen. Før første gang har jeg sett en live opptreden av Maria Mena og syns det var bra.

Wow, denne helgen bør skrives ned. I dag har jeg bare kopet rundt i huset og vært en tur på butikken, minner meg om meg selv som 10 åring. Jeg har lest 100 sider bare i dag i Twilight, og den er bra!! Gleder meg til å se filmen, selv om jeg ikke tror den er like god som boka.
Jeg så på idrettsgallaen med pappa, det var bra for håndball jentene vant masse :D

Jeg skrev masse ting øverst i innlegget, men det ble borte.. Poof..
vi snakkes ;D

1 kommentar:

Ingvild sa...

For en koselig helg du har hatt Karoline :>