fredag 9. januar 2009

Det gode liv i det kalde nord

Nå sitter jeg og venter på at mamma skal gidde å stripe håret mitt. Har nettopp syklet en halvtime på den utrolig freshe sykkelen vår mens jeg syngte Christina Aguilera for full hals nede på gjesterommet.
Så nå er jeg grønn av misunnelse på Silje OG Linda. Silje er på Gran Canaria og Linda dro til Egypt i dag. Jeg kunne dratt til GC med Silje, men takket nei, noe jeg angrer på nå, sel vom fravære og blablabla.
Jaja, jeg får ta til takke med det gode liv i det kalde nord.

I kveld skal jeg se film med Benedicte faktisk ^^ Det blir vel kos.

Har fått en ny sang jeg hører på heele tiden.
Sia med Broken Biscuit:


2 kommentarer:

Ingvild sa...

Takket du nei til en tur til GC ?
Det ville jeg aldri gjort, uansett pgr av fraværet :O

Karoline sa...

jammen de sku bære vær der i ei uke egentli.. å da gadd æ ikke xD