fredag 9. januar 2009

Og hva er det? Jo det er bra






























































Nå er tallet på besøkende kommet seg over 1000, og det er siden i oktober eller november, og hva er det? Jo det er bra. Vil bare minne dere på pollen til høyre her. Blir så glad når mange har stemt der, så make me happy, yes? Jeg har tross alt bursdag om 3 dager ;)

I dag hadde vi AML og lytting halvdagsprøve. 4 timer med noter,musikkform og allegro o.l. Det var gøy skal jeg si deg. Jeg tror at magesekken min har fått et lite hakk i hodet. Jeg er veldig ofte sulten, men trenger ikke å spise så masse for at den grusomme romlingen skal slutte. Romling i magen på tentamen er ikke gøy, noe som egentlig sier seg selv så jeg skal leave det temaet.

Etter tentamen dro jeg, Maren og Anneli til byen for å se litt i butikker, men det ble bare se i en butikk for guttene ringte og sa at nå kunne vi dra på peppes, som avtalt. Så vi dro med Markus og Jonas på peppes og vi spiste buffèt der, nomnom.
Jeg fikk låne Twilight av Anneli, boken altså. Så da jeg kom hjem begynte jeg å lese den og hittil ser det veldig bra ut. Jeg skal dra på kino på torsdag å se den, så må bare lese så det brenner etter ordene, er vel ikke så flink å lese en bok på kort tid, så vi får se om jeg blir ferdig før jeg skal se filmen. Dette blir faktisk den andre boken jeg har begynt på i 2009. Jeg begynte på " the ultimate hitchhiker`s guide" som jeg fikk i julegave på søndag. Men det har vært 3 tentamener denne uken, så har ikke fått lese så mye. Men det kommer, det kommer. Akkurat prioriteres twilight pga. kino.

Skal stripe håret i dag faktisk. Lysere striper pga. håret mitt har grønnskjær, syns jeg i alle fall. Så det blir spennende.
Jeg legger ut bilder senere da ;)

Ingen kommentarer: