torsdag 8. januar 2009

If you were gay, that'l be okay, cause I mean hey, I like you anyway

Boblejakke, jeg forguder deg til de grader.
I dag har det snødd med store bokstaver i dag og bussen brukte 45 minutter fra byen.
Da vil jeg takke igjen boblejakken for at jeg kunne bare bo i den med musikk på øret i de mange minuttene i et bussete.

I dag hadde vi matte tentamen. Del 1 gikk rett vest mens del 2 gikk litt bedre. Vi fikk jo ha hjelpemidler der. Og det letteste, som vi lærte for maange år siden, har jeg glemt. Som å dividere uten kalkulator. Kalkulatoren gjør oss ikke så smarte altså.
Etter jeg hadde fullført tentamen hadde jeg sangtime, i en time og faktisk. Love it. Fikk hele 3 nye sanger vi skal øve på. "Georgia on my mind","Wishing you were here somehow here again" og "think of me". Georgia on my mind hadde læreren min funnet til meg før timen. think of me spurte jeg om jeg kunne prøve meg på og da jeg nevnte Phantom of the opera, fant hun wishing sangen. Den er kjempe fin.

Så i dag skal jeg øve på AML prøve, altså noter.. + lytting, som er instrumenter osv.
Looking forward to it..
Snakkes


Haha, jeg ler

1 kommentar:

Ingvild sa...

Hahahahaha, sykt morsom video xD