onsdag 7. januar 2009

Eyes for the details

Da var rommet ryddet og jeg har fått bort julen der i fra. Har hengt opp nye kalendere og skiftet mnd. på de evig varende.
Jeg vil bare legge ut noen bilder av noen små, men litt viktige ting man har på rommet.



















Okei, senga er vel ikke en liten ting, men viktig er den. Har du tenkt over hvor mye tid du bruker i senga di? Da er det kanskje viktig og ha en god en, noe jeg så absolutt har. Den er redd opp til to, men er bare en.*sigh*

























Denne lille mannen er egentlig ikke min, men Linda sin. Men
han er da på mitt rom og på.. ehm hennes dvd spiller. Han er så tøff og endelig kan jeg ha han ved TV'en etter en lang stund med han på en kommode, where's the point then?























Dette er kanskje min favoritt del av det dekorative på rommet mitt. Levende lys og bilder av venner og kjente. Elsker de tre bilderammene som jeg fikk i julegave :)





















Disse bildene syns jeg er så tøff. Jeg har sett bilder fra mamma sitt rom da hun var på min alder og yngre; og hun hadde disse på veggen. Jeg elsker fine gamle ting som jeg vet familien har hatt for lenge siden! Også syns jeg det er kult at det er jenta som spiller gitar og ikke gutten, girlpower!

Ingen kommentarer: