onsdag 7. januar 2009

It's hard to say how I feel today

The singer finished singing
And she's walking out
The singer sheds a tear, fear of falling out

And it's hard to say how I feel today
For years gone by and I cried


Hard to say - the used


I dag har vært en helt grei dag.
Hadde fransk muntlig test. Fikk 4/3 og jeg må bare si at jeg er fornøyd for
jeg er litt dårlig i fransk x]

Hadde 2 fritimer og ellers norsk og matte, så som sagt; helt grei dag.
Etter skolen gikk jeg og noen gutter fra klassen til Taket, som er en
ungdomskafè,
vi spiste taco der siden det var taco-kveld. Det var kos.

I morgen har vi matte tentamen. Jeg føler ikke at jeg er helt screwed,
men samtidig
kan jeg ikke så mye. Men vi får se hvordan det går.

Nå ligger Kiara ved siden av meg og er helt i ekstase for at jeg kom hjem; hun er
ekstremt kosesyk for øyblikket, litt irriterende siden jeg sitter med
pc'en på fanget.
Har tenkt å trene litt i dag, eller å rydde på rommet, får se hva jeg gidder.


Ingen kommentarer: